Wednesday, April 23, 2008

离开伤心之地

哈哈。开心极了,我把 SingOut 半决赛的歌给换了。我不用再唱那些要死不死的歌了,也不用在台上感到很伤心,不用 EMO! 我5/3/2008 唱的歌是男佣, 不是末日之恋了。希望大家可以来支持我,我把男俑点给你们听!我要做个像男佣一样好的老公,朋友和孩子。 哈哈。开心!! 开心!! Yea... Oh ya I will be performing on the 17th of May at West Mall come and watch ok?
So i Booked u guys.. SMU open area, 130pm, 3rd of May, Saturday. AND 17th of May, Bukit Batok. Time: To Be announce again! =))))) Happpy!